Limonády „ZON“

Správa sociálních sítí

ZON je tradiční třebíčská značka sirupů a limonád, která funguje od roku 1879. Zajímavé je, že zakladatel továrny Ferdinand Kubeš, patřil mezi první výrobce ve střední Evropě, který se rozhodl vyrábět limonády jako nápoj proti žízni. Do května 2016 fungovala propagace značky na základě dlouholeté pověsti, šeptandě a běžných reklamních nosičů.

MarketSoul pro ZON navrhl strategii komunikace na sociálních sítích, které jsou samozřejmou součástí života cílové skupiny značky. Hrajeme si s barvami, s roční dobou, ukazujeme ZON jako samozřejmou součást společenského života. Bavíme lidi a bavíme sebe. Pro FB fan page ZON tak vznikají unikátní fotografie.

Dosavadní FB komunikace probíhala převážně organicky a bez pravidelných placených příspěvků. Spoléháme na to, že ZON je sama o sobě lovebrand, kterou budou chtít lidé sledovat. A to se nám zatím daří.

Po vyčerpání prvního velkého přílivu fanoušků plánujeme strategické využití placené FB Ads, v úvahu spadá i využití jiných komunikačních kanálů, například v podobě Instagramu.

ZON a výsledky PPC kampaně

Zeptali jsme se fanoušků, která příchuť jim u ZON chybí, a tak trochu jsme to podpořili. Díky parádním výsledkům a nízké ceně za proklik jsme dokázali, že investice do PPC a FB má rozhodně smysl a nese své ovoce.

>

Chcete zrealizovat podobný projekt?

Pavel Urban

Standa Horák

Napište nám svůj e-mail, budeme Vás kontaktovat.

Další reference