Kontakt

MarketSoul s. r. o.

IČO: 047 14 121

Sídlo: tř. Tomáše Bati 269
760 01 Zlín

Krajský soud v Brně C 91516

+420 733 624 061
zeptejse@marketsoul.cz

Focení a tvorba videa,které dokreslí vaši značku

Firemní focení a tvorba videí

Focení a tvorba videa,které dokreslí vaši značku

Fotky, které vypráví příběh vaší značky.

Od scénáře po výsledné dílo

Vlastní firemní fotografie byly, jsou a budou jednoznačně lepší volbou než materiál z fotobanky. Profesionální focení pro vás nemusí znamenat vysoké finanční náklady, pokud vytvořený obsah využijete na maximum.

Očekávání zákazníků v oblasti produktových fotografií navíc neustále roste, takže pokud jim poskytnete obrázky vysoké kvality, získáte si jejich důvěru.

Kde primárně fotografie využijete?
  • Web
  • E-shop
  • PPC bannery
  • Sociální sítě
Jaké je další potenciální využítí?
  • Plakáty a letáky
  • Billboardy
  • Firemní oblečení
  • Reklamní a produktové obaly

Audiovizuální obsah působí na nejdůležitější lidské smysly – zrak a sluch. Z toho vytěžíme maximum. Krátké reklamní spoty, Facebook a Instagram Reels, produktová nebo promo videa patří aktuálně k nejsledovanějším a nejrychleji rostoucím formátům internetové reklamy. Všechny video formáty jsou navíc podporovány sociálními sítěmi funkcí automatického spuštění a jejich organický dosah je vyšší než u jiných formátů příspěvků.

5 důvodů proč využívat video marketing
  • Originální a zároveň variabilní způsob prezentace firmy i produktů
  • Sdělení velkého množství informací v krátkém čase
  • Upoutání pozornosti zákazníka
  • Mnoho originálních způsobů provedení videa
  • Bezkonkurenční z pohledu poměr cena/výkon

3D prohlídky umožňují virtuální pohyb po prostoru a pohled z jakéhokoliv úhlu. Návštěvníci si tak díky 3D modelu mohou prohlížet naskenovaný objekt nebo produkt s možností otáčet se o 360° na všechny strany za účelem zážitku z pohledu první osoby, který můžete ještě umocnit pomocí popisu, mluveného slova či hudby. V době, kdy se většina komunikace přesouvá do online světa, stává se využití 3D technologie nenahraditelným marketingovým nástrojem.

Kde všude můžete 3D technologie využít?
  • Showroom – virtuální prohlídka prodejny
  • Real Estate – Prohlídky nemovitostí / objektů / kanceláří
  • Prezentace produktů – Virtuální představení produktů
  • Kulturní centra – Prohlídky hradů / turistických objektů

Jaké druhy videí
dokážeme natočit?

Před tím, než se pustíme do spolupráce, vám velice rádi poradíme s výběrem druhu videa, které bude vhodné pro vaše cíle či potřeby. Naši zkušení videomakeři se neleknou téměř žádné výzvy, a to nejdůležitější je, že je to baví a do každého videa vloží kousek své duše.

Reklamní
spoty

Vládnoucím formátem v marketingu je bezpochyby reklamní video, ať se bavíme o televizní nebo online reklamě. Reklamní spot přitahuje pozornost skrze obraz i zvuk a my z toho vytěžíme maximum. Chcete pomocí spotu budovat povědomí o značce? Nebo promovat produkt? Službu? Vše tomu přizpůsobíme.

Postprodukce
a střih

Bez střihu se neobejde pouze video natočené cíleně na jeden zátah. Nemusíte se tedy bát, že bychom vám odevzdali dlouhé minuty až hodiny natočeného materiálu a nechali vás na pospas reklamního osudu. Střih je samozřejmostí. Stejně tak postprodukce, která představuje celý proces od třídění jednotlivých záběrů, přes úpravu obrazu až po synchronizaci se zvukem.

Korporátní
film

Video se stopáží delší tři minuty dává logicky větší prostor pro prezentaci. Může obsahovat vše od představení společnosti, její historie a současnosti, provedení kancelářemi, výrobou nebo sklady. Představíme váš příběh nejlépe, jak dovedeme.

Letecké video s
dronem

Kam fotograf a kameraman nemůže, tam nastrčí dron. Reklamní přísloví vizuální tvorby. Záběry z dronu dodají videu nový rozměr. Možnosti natáčení pomocí dronu jsou široké téměř jako obloha sama.

Animované
video

Možnosti animace jsou v podstatě neomezené a jediné limity představuje fantazie a schopnosti tvůrce v kombinaci s nastaveným rozpočtem. Obsah i přesná forma závisí především na poptávce. Animované video je vhodné pro představení produktu, služby nebo třeba jako upozornění na akční nabídku.

Jak postupujeme?

Stanovení cíle

Nejdříve si společně vytvoříme cíl, který by měl výsledný produkt plnit. Od něj se poté bude odvíjet samotná příprava a realizace.

Produkční plán

Abychom na nic nezapomněli a měli vše na den D připravené, vytvoříme produkční plán a zajistíme veškerou potřebnou techniku.

Produkční den

V této fázi realizujeme samotné focení nebo natáčení. Délka produkčního dne se většinou odvíjí od náročnosti a množství materiálů, které budeme potřebovat.

Výběr z fotografií

U každého focení nebo natáčení pořídíme spoustu materiálu, který vám může později sloužit jako fotobanka. Na finální postprodukci si však vyberete fotografie a videa, které se vám líbí nejvíce a my je poté upravíme..

Finální výstup

V posledním kroku vám odevzdáme finální produkt a společně jej projdeme, abychom případně mohli vyřešit vaše další požadavky nebo připomínky.

Kontaktujte nás
Kontaktujte nás

Chcete pomoct
s
focením nebo
natáčením videa?

MarketSoul s.r.o.
Kontaktujte nás

Chcete pomoct
s
focením nebo
natáčením videa?

Kontaktujte nás

Chcete, aby vaše
značka byla vidět?

Napište nám. Jsme zde, abychom pomohli vdechnout vaší značce duši a dosáhnout vašich marketingových cílů

    Mám zájem o: