Focení a tvorba videa,které dokreslí vaši značku
Focení a tvorba videa,které dokreslí vaši značku
Fotky, které vypráví příběh vaší značky.
Od scénáře po výsledné dílo
Vlastní firemní fotografie byly, jsou a budou jednoznačně lepší volbou než materiál z fotobanky. Profesionální focení pro vás nemusí znamenat vysoké finanční náklady, pokud vytvořený obsah využijete na maximum.
Očekávání zákazníků v oblasti produktových fotografií navíc neustále roste, takže pokud jim poskytnete obrázky vysoké kvality, získáte si jejich důvěru.
- Web
- E-shop
- PPC bannery
- Sociální sítě
- Plakáty a letáky
- Billboardy
- Firemní oblečení
- Reklamní a produktové obaly
Audiovizuální obsah působí na nejdůležitější lidské smysly – zrak a sluch. Z toho vytěžíme maximum. Krátké reklamní spoty, Facebook a Instagram Reels, produktová nebo promo videa patří aktuálně k nejsledovanějším a nejrychleji rostoucím formátům internetové reklamy. Všechny video formáty jsou navíc podporovány sociálními sítěmi funkcí automatického spuštění a jejich organický dosah je vyšší než u jiných formátů příspěvků.
- Originální a zároveň variabilní způsob prezentace firmy i produktů
- Sdělení velkého množství informací v krátkém čase
- Upoutání pozornosti zákazníka
- Mnoho originálních způsobů provedení videa
- Bezkonkurenční z pohledu poměr cena/výkon
3D prohlídky umožňují virtuální pohyb po prostoru a pohled z jakéhokoliv úhlu. Návštěvníci si tak díky 3D modelu mohou prohlížet naskenovaný objekt nebo produkt s možností otáčet se o 360° na všechny strany za účelem zážitku z pohledu první osoby, který můžete ještě umocnit pomocí popisu, mluveného slova či hudby. V době, kdy se většina komunikace přesouvá do online světa, stává se využití 3D technologie nenahraditelným marketingovým nástrojem.
- Showroom – virtuální prohlídka prodejny
- Real Estate – Prohlídky nemovitostí / objektů / kanceláří
- Prezentace produktů – Virtuální představení produktů
- Kulturní centra – Prohlídky hradů / turistických objektů
Jaké druhy videí
dokážeme natočit?
Před tím, než se pustíme do spolupráce, vám velice rádi poradíme s výběrem druhu videa, které bude vhodné pro vaše cíle či potřeby. Naši zkušení videomakeři se neleknou téměř žádné výzvy, a to nejdůležitější je, že je to baví a do každého videa vloží kousek své duše.
spoty
Vládnoucím formátem v marketingu je bezpochyby reklamní video, ať se bavíme o televizní nebo online reklamě. Reklamní spot přitahuje pozornost skrze obraz i zvuk a my z toho vytěžíme maximum. Chcete pomocí spotu budovat povědomí o značce? Nebo promovat produkt? Službu? Vše tomu přizpůsobíme.
a střih
Bez střihu se neobejde pouze video natočené cíleně na jeden zátah. Nemusíte se tedy bát, že bychom vám odevzdali dlouhé minuty až hodiny natočeného materiálu a nechali vás na pospas reklamního osudu. Střih je samozřejmostí. Stejně tak postprodukce, která představuje celý proces od třídění jednotlivých záběrů, přes úpravu obrazu až po synchronizaci se zvukem.
film
Video se stopáží delší tři minuty dává logicky větší prostor pro prezentaci. Může obsahovat vše od představení společnosti, její historie a současnosti, provedení kancelářemi, výrobou nebo sklady. Představíme váš příběh nejlépe, jak dovedeme.
dronem
Kam fotograf a kameraman nemůže, tam nastrčí dron. Reklamní přísloví vizuální tvorby. Záběry z dronu dodají videu nový rozměr. Možnosti natáčení pomocí dronu jsou široké téměř jako obloha sama.
video
Možnosti animace jsou v podstatě neomezené a jediné limity představuje fantazie a schopnosti tvůrce v kombinaci s nastaveným rozpočtem. Obsah i přesná forma závisí především na poptávce. Animované video je vhodné pro představení produktu, služby nebo třeba jako upozornění na akční nabídku.
Jak postupujeme?
Stanovení cíle
Nejdříve si společně vytvoříme cíl, který by měl výsledný produkt plnit. Od něj se poté bude odvíjet samotná příprava a realizace.
Produkční plán
Abychom na nic nezapomněli a měli vše na den D připravené, vytvoříme produkční plán a zajistíme veškerou potřebnou techniku.
Produkční den
V této fázi realizujeme samotné focení nebo natáčení. Délka produkčního dne se většinou odvíjí od náročnosti a množství materiálů, které budeme potřebovat.
Výběr z fotografií
U každého focení nebo natáčení pořídíme spoustu materiálu, který vám může později sloužit jako fotobanka. Na finální postprodukci si však vyberete fotografie a videa, které se vám líbí nejvíce a my je poté upravíme..
Finální výstup
V posledním kroku vám odevzdáme finální produkt a společně jej projdeme, abychom případně mohli vyřešit vaše další požadavky nebo připomínky.