Soutěžní microsite, PPC a Social, polep vozidla, focení
Barum pneumatiky
Soutěžní microsite,
která spojila Barum s
elektromobilitou
Vytvořili jsme soutěžní microsite Barumhra.cz a její slovenskou verzi, kde jsme se postarali o vše – od grafiky, obsahu až po pravidla a mechanismus soutěže. Soutěž nabídla výhercům možnost vyhrát na týden Škodu Enyaq RS obutou na pneumatikách Barum, čímž jsme spojili dva české lovebrandy. Cílem bylo ukázat mladým řidičům, že Barum není jen značka s bohatou historií, ale i inovátor v oblasti elektromobility. Spolupráce se Škodou Auto dodala soutěži prestiž a zajistila široký dosah díky propagaci na jejich sociálních sítích.
Zajištění eventu: Od
zapůjčení vozů po
komunikaci s výherci
Celou soutěž jsme zastřešili i po eventové stránce. Komunikovali jsme s českým a slovenským vedením Škoda Auto ohledně zapůjčení vozů Enyaq, přezutí na pneumatiky Barum a zajištění smluv. Každý výherce dostal auto v perfektním stavu – čisté, plně nabité a připravené na jízdu. Ze všech předání jsme pořídili fotodokumentaci a videa, která jsme následně sdíleli na sociálních sítích Barum. Výsledky byly fantastické: tisíce interakcí, které přinesly značce větší viditelnost a spojení s mladší generací.
Kompletní péče a
minimální starosti pro
Barum
Díky naší koordinaci měl Barum minimum starostí. Postarali jsme se o každý detail – od kreativy až po správu vozů. Výsledky byly viditelné: zvýšení povědomí o značce, tisíce nových sledujících a obrovská angažovanost na sociálních sítích. Byla to spolupráce, která se vyplatila, a která posunula Barum blíže k mladé generaci.
Jak jsme proměnili klasickou značku v lovebrand pro mladou generaci
V rámci ambiciózní korporátní strategie, která měla za cíl omladit značku Barum, přiblížit ji mladším zákazníkům a udělat ji atraktivnější, jsme se pustili do tvorby inovativních řešení. Naším úkolem bylo přenést nostalgii spojenou s Barum do současného světa a vytvořit z ní lovebrand, který rezonuje s moderní generací. V rámci této vize jsme realizovali několik klíčových projektů, které přinesly výrazné výsledky.
Kreativní kampaně: Od bannerů po video reklamy
Pro podporu soutěže jsme vytvořili desítky bannerů v různých rozměrech a variantách, včetně video reklam s nahraným voiceoverem. Vše, od textů přes grafiku až po samotnou realizaci, bylo v našich rukou. Každý vizuální prvek byl pečlivě navržen tak, aby nejen přitahoval pozornost, ale také posiloval poselství Barum: „Kilometry zkušeností“. Výsledky kampaní byly impozantní – desítky tisíc kliků, lajků a sdílení, které přinesly značce obrovskou publicitu.
Polep Enyaqu: Atraktivní design, který upoutal pozornost
Navrhli jsme výrazný polep vozu Enyaq v duchu soutěže, který přitahoval pohledy všude, kde se auto objevilo. Polep nejen propagoval soutěž, ale také vyzýval kolemjdoucí k další aktivitě: „Vyfot mě a vyhraj.“ Fotky se sdílely s hashtagem Barum na osobních profilech účastníků, což ještě více rozšířilo dosah kampaně. Úspěch polepu byl tak velký, že vůz byl vystaven před branami fabriky Barum a projel městským okruhem Barum Rally, čímž slavnostně odstartoval celou akci.
Průběžné focení, natáčení a tvorba Reels: Zachycení emocí v akci
Během celé soutěže jsme se postarali o průběžné focení a natáčení všech klíčových momentů – od předávání vozů výhercům až po jejich první jízdy. Z těchto záběrů jsme vytvářeli dynamické Reels a krátká videa, která jsme pravidelně publikovali na sociálních sítích Barum. Díky autentickým záběrům z reálného prostředí se podařilo přenést emoce a nadšení přímo k divákům, čímž jsme výrazně posílili engagement a dosah kampaně. Reels nejen zachycovaly samotnou akci, ale také vyprávěly příběhy, které udělaly soutěž a značku ještě atraktivnější pro mladší publikum.
Průběžné focení, natáčení a tvorba Reels: Zachycení emocí v akci
Během celé soutěže jsme se postarali o průběžné focení a natáčení všech klíčových momentů – od předávání vozů výhercům až po jejich první jízdy. Z těchto záběrů jsme vytvářeli dynamické Reels a krátká videa, která jsme pravidelně publikovali na sociálních sítích Barum. Díky autentickým záběrům z reálného prostředí se podařilo přenést emoce a nadšení přímo k divákům, čímž jsme výrazně posílili engagement a dosah kampaně. Reels nejen zachycovaly samotnou akci, ale také vyprávěly příběhy, které udělaly soutěž a značku ještě atraktivnější pro mladší publikum.
Kreativní
kampaň se vším všudy
Pro Barum Pneumatiky jsme kromě soutěžní microsite vytvořili i ucelenou sérii bannerů, které byly nasazeny na Google Display Ads a Facebook. Připravili jsme pět různých grafických verzí bannerů, které jsme A/B testovali, aby byla zajištěna maximální účinnost kampaní. Každá verze byla vytvořena v deseti různých rozměrech, přizpůsobených pro různá reklamní prostředí. Bannery byly navrženy tak, aby působily jednotně a konzistentně napříč všemi platformami, čímž pomáhaly posilovat brand Barum.
Reklamní tiskoviny a letáky
na pobočky sítě BestDrive
Připravili jsme i sérii tiskovin, které byly umístěny na všech pobočkách sítě BestDrive. Tyto materiály zahrnovaly letáky, plakáty a další vizuály, které byly navrženy tak, aby zákazníky informovaly o aktuálně probíhající soutěži Barumhra.cz. Důraz jsme kladli na jasné sdělení a atraktivní grafické zpracování, které bylo v souladu s vizuálním stylem Barum, a tím podpořilo jejich značku přímo na prodejnách.
Návrh designu cyklistických dresů Barum pro zaměstnance
Kromě digitálních materiálů jsme pro Barum Pneumatiky navrhli také design cyklistických dresů a kraťasů. Tento proces zahrnoval úzkou spolupráci se zadavatelem, abychom zajistili, že návrhy budou odpovídat vizuální identitě značky Barum a zároveň splňovat požadavky na funkčnost a estetiku pro cyklistické oblečení. Výsledné produkty se vyznačovaly moderním, sportovním vzhledem a důrazem na detaily, což podpořilo nejen brand, ale také jejich aktivní podporu cyklistiky.
Jak naši spolupráci hodnotí klient?
Spolupráci s marketingovou agenturou MarketSoul pro naše značky Continental a Barum si ceníme. Tým je profesionální, kreativní a orientovaný na výsledky. Od počáteční komunikace až po finální realizaci kampaní, vždy jsme dostali kvalitní servis a efektivní řešení. Oceňujeme jejich přístup k personalizaci strategie a schopnost přinášet inovativní nápady, zejména v oblasti grafiky, které přesně zapadly do naší firemní vize. Díky pomoci agentury jsme dosáhli vyššího zapojení zákazníků a viditelného růstu v rámci našich marketingových aktivit. MarketSoul doporučujeme každému, kdo hledá spolehlivého partnera pro digitální marketing!
– Petr Staněk, Marketing manager Continental Barum