Focení, natáčení a tvorba webu
Mlýn Kojetín
Z kvalitní kojetínské mouky jsme upekli prémiový web
Pro Mlýn Kojetín jsme vytvořili web, který je nejen vizuálně atraktivní, ale i funkční a uživatelsky přívětivý. Inspirace pro návrh vycházela z tradice a kvality, kterou mlýn představuje. Výsledkem je web, který si svou prezentací plně zaslouží nosit jméno Mlýn Kojetín.
Jak jsme postupovali?
Na začátku projektu jsme si dali za cíl dodat webu osobitý nádech, který by odrážel podstatu mlýna. Proto jsme se rozhodli pro jednodenní firemní focení a natáčení z dronu. Den začal brzy, již v 5:00 ráno jsme byli na místě. Společně s klientem jsme se domluvili na natáčení jedoucí cisternové soupravy mezi pšeničnými poli – s cílem zachytit atmosféru připomínající ranní dovoz čerstvého pečiva. Ačkoli nám počasí nepřálo a východ slunce jsme neviděli, pořídili jsme několik skvělých záběrů, které zachycují jedinečný charakter tohoto místa. Následovalo focení areálu, výrobních prostor, skladu a zaměstnanců, což dodalo stránkám autenticitu a hloubku.
Při tvorbě webu jsme se zaměřili na to, aby jeho design odrážel jak tradici mlýna, tak kvalitu jeho produktů. Nasbírali jsme potřebné materiály, načerpali inspiraci, a pustili se do práce. Stejně jako při pečení chleba, i zde jsme začali s kvalitními ingrediencemi – historií mlýna, moderními technologiemi a hlubokými znalostmi výroby mouky. Výsledkem je web, který je svěží, přehledný a moderní, ale přitom neztrácí nic ze své tradiční duše.
Kvalitní těsto je základem pro kvalitní web
Sbírali jsme podklady o historii a výrobních procesech, uskutečnili focení s dronovým natáčením, seskupili obsah, přidali grafický design a programování. Konečný produkt je nejen esteticky poutavý, ale i technicky precizní a funkční.
Kvalitní těsto je základem pro kvalitní web
Sbírali jsme podklady o historii a výrobních procesech, uskutečnili focení s dronovým natáčením, seskupili obsah, přidali grafický design a programování. Konečný produkt je nejen esteticky poutavý, ale i technicky precizní a funkční.
Pšeničná nebo žitná? Balená, pytlovaná nebo volně ložená?
Klíčovou součástí webu bylo zobrazení kompletního sortimentu mlýnských produktů. Tento úkol jsme vyřešili vytvořením přehledného záložkového systému, který umožňuje uživatelům snadno najít přesně to, co hledají. Aby byl design vizuálně přitažlivý, přidali jsme ilustrace, infografické ikony a jemné motivy klasů pšenice, které webu dodávají nádech autenticity a spojení s přírodou.
Upekli jsme prémiový web
Celý web jsme postavili na platformě WordPress, což nám umožnilo vytvořit jednoduchou administraci pro správu obsahu. Díky této volbě mohou správci webu snadno a rychle aktualizovat produkty či další informace, a to bez potřeby pokročilých technických dovedností. Naše řešení nejen vizuálně prezentuje mlýn v jeho plné kráse, ale zároveň zajišťuje dlouhodobou udržitelnost a snadnou správu.